Wednesday, February 15, 2012

Meldpunt overlast



Het nieuwe meldpunt van de PVV kon ik zo snel niet vinden dus leg ik mijn klacht zolang hier maar even neer.
Wat is namelijk het geval? Ik wordt nogal eens geplaagd en overmatig lastig gevallen door zogeheten SPAM via de mail en als reactie op mijn weblog. Gisteren weer zo'n weblog SPAM reactie uit een Midden- of Oost-Europees land.



Kunt u daar niet eens wat aan doen meneer Wilders? Ik begrijp dat u een hoop macht heeft en heel wat mensen al beginnen te sidderen als u uw mond maar opendoet of weer eens een mallotige uitdagende tweet de wereld instuurt. Misschien kunt u die overlast van SPAM eens aanpakken. George W. Bush weigerde er een aantal jaar geleden iets aan te doen omdat hij vreesde dat dat de Amerikaanse economie weleens zou kunnen schaden. Nu lijkt u me niet zo bang uitgevallen dus wellicht durft u dit probleem van overlast eens serieus aan te pakken. Zoals gezegd ontvang ik regelmatig SPAM uit Midden- en Oost-Europa. Vooral uit Rusland dan maar het zou me ook niet verbazen als er af en toe ook iets uit Polen tussen zit.
Verreweg het merendeel komt echter toch uit de Verenigde Staten; u weet wel, daar waar die islamitische terroristen toen die torens platgegooid hebben en waar u, in verband daarmee, laatst nog eens wat goede contacten gelegd hebt. (wellicht komen die nog van pas)



Ik zou het erg fijn vinden als u deze overlast waar bijn iedereen last van heeft en zich aan ergert eens met wortel en tak uit zou willen roeien.
Wat mij betreft mag u in deze eens flink van leer trekken en u hoeft bepaal geen blad voor de mond te nemen. Geef ze gerust van Jetje. Het lijkt me dat de heer Rutte daar heus weer geen bezwaar tegen zal maken.

No comments:

Post a Comment