Monday, December 10, 2012

Krijg nou toch het lingeritus!

Krijg nou toch gauw het lingeritus! Toen ik een keer mijn verbazing uitte over het feit dat schoolpagina.nl mij zomaar een lingeriesetje van de lingeriewinkel aanbood, ontving ik de dagen daarna per mail meer aanbiedingen van diezelfde winkel. De bewuste link naar die winkel toen leidt nu overigens naar een inmiddels niet meer beschikbare pagina. Meld ik een paar dagen geleden weer eens iets in die sfeer en zie, ontvang ik vandaag het volgende mailtje:
Beste,
U komt in aanmerking voor de super sexy lingerieset Paris! Deze lingerieset is tijdelijk beschikbaar en voor slechts 3,90* van jou!
Ga snel naar de pagina en claim uw lingerieset.
Met een aanbieding van 69,80 voor 3,90 Nou ja, voor de liefhebbers en de koopjesjagers zou ik zeggen; wees er snel bij want deze link zal ook wel weer vlot verdwijnen!

No comments:

Post a Comment