Friday, April 19, 2013

Smart en bij de tijd?

Onlangs hebben we de klok weer eens een uurtje vooruit gezet om toch maar bij de tijd te blijven. Maar soms lijkt er toch wel iets meer voor nodig dan zo’n verdwaald uurtje om bij de tijd te blijven. Zo bedacht ik dat ik dan ten lange leste ook maar eens ‘smart’ moest gaan doen. twelveyearoldaround Maar dat gaat niet zomaar hoor, ‘smart’ worden. Om te beginnen moet ik het ding, door een vrije stupide actie van PostNl (daar lijken ze toch wat minder ‘smart’ en snugger en niet zo erg op tijd), drie dagen nadat ie bezorgd zou worden zelf op komen halen. Lumia620back Dan kan het nog een poosje duren voor je nummer overgezet is naar dat ‘slimme foontje’ en dat duurde in dit geval nog tot een week na ontvangst. smartphonepizza Maar dan is het toch zover en kan ook ik mezelf zo’n slimmerik of ‘smartass’ wanen. Ik kan nu muziek luisteren op dat ding, er foto’s mee nemen, op de kaart zien waar ik mij op enig moment bevind, een treinreis plannen en zien hoe laat ik op welk perron moet zijn om over te stappen en naar ik vernomen heb nog veel meer als ik maar even de moeite neem om me wat in de tienduizenden en tja inmiddels honderdduizend-plus beschikbare apps te verdiepen. Lumia620front Nu nog eens even kijken of ik er ook mee telefoneren kan. Tja … toch weer meer nieuw spulblackberry-cartoon-2

No comments:

Post a Comment