Tuesday, August 13, 2013

Leeftijdsalgeabracadabra

1 + 1 = 2 kopte ik 365 dagen geleden op dit blog. Vandaag had ik er 2 + 1 = 3 boven kunnen zetten. Met wellicht nog de aanvulling dat driemaal scheepsrecht is. Wat dat dan ook moge betekenen in dit verband? Die 3 geldt in ieder geval als een bijzonder en zelfs als een heilig getal! Wat dat dan ook weer moge …? Met die 63 is het toch weer iets anders gesteld als ik althans de Wikipedia mag geloven. Dan zou 63 qua leeftijd een kritiek jaar zijn en moet het erop of eronder worden. We zullen het wel zien. sleutel63 Ik vermoed dat ik niet echt voor numeroloog in de wieg gelegd ben maar als de U.S. toch niet zo’n bere-eind hier vandaan gelegen lag had ik het komend jaar misschien nog wel een stukkie route 63 willen rijden. US_63

No comments:

Post a Comment