Thursday, October 31, 2013

Oktober dan ook al weer geschiedenis

Alweer een maand voorbij. De tijd lijkt wel steeds sneller te gaan (of zou de klok soms gewoon wat sneller tikken?). Qua werk was het niet zo’n leuke maand voor mij maar daar ga ik het hier natuurlijk even niet over hebbben. Het was ook duidelijk merkbaar de herfstmaand bij uitstek. De omgewaaide bomen getuigen nog van de laatse herfststorm.



Ook was het de maand van de geschiedenis, zoals ik zo tussen neus en lippen door nog even vernam. Daar heb ik dan verder weer weinig van mogen merken. Zo vind ik zelfs in het blad ‘Geschiedenis’ daar niets over terug.

geschiedenis-magazine-2013-7_500

Voor mezelf en voor dit blog heb ik er ook maar de maand van de wetenschap van gemaakt, met wat losse vragen en kanttekeningen daarover. Met dat onderwerp ga ik toch nog maar even door, want hoewel ie 31 dagen duurde en we er zelfs nog een uurtje bij kregen, ging ook oktober mij weer te rap voorbij.

No comments:

Post a Comment