Friday, March 7, 2014

Studentikoos?

frozenshoulder

Na ruim een jaar ongemak en gezeur vanwege een 'frozen shoulder' kan ik met enig genoegen melden dat ik nauwelijks meer gehinderd wordt door deze kwaal. Na aanvankelijk een tevergeefse kuur en halverwege het vorige jaar een injectie in de schouder kon ik dit jaar in februari de fysiotherapie in verband met het ongerief van die ‘capsulitis adhaesiva’ afsluiten.
Tot mijn ongenoegen diende zich vorige week, aan dezelfde zijde maar een etage lager, een nieuwe bewegingsbepreking aan. En het is hoe dan ook wel weer een kwaal met een klinkende naam; 'bursitis olecrani' of een 'studentenelleboog'.
Hoewel ik nooit lid was van het corps of een studentensoos voel ik me, op mijn leeftijd, toch opeens nog zomaar wat studentikoos.

arm-bursitis-olecrani-anatomie

T'is ook
altijd wat

No comments:

Post a Comment