Tuesday, February 28, 2017

Blauw-Wit in februari

Of ik opeens voetbal-enthousiast geworden ben? Nee hoor, er is nog niets veranderd op dat front. Ik wil hier gewoon iets blauws tegen een witte achtergrond tonen. Hoewel ik er vier weken geleden nog een hard hoofd in had werd de wereld hier in februari toch nog sneeuwwit. Hetgeen natuurlijk op de foto moest in de polder en ook in de tuin waar bij dergelijk weer toevallig wel eens een bloemetje buiten op tafel wil staan. Ditmaal waren het blauwe druifjes die enige sneeuwval wel leken te kunnen trotseren Dat was echter van korte duur De druifjes lieten de kopjes alras hangen en dat werd er natuurlijk niet beter op toen de sneeuwval aanhield Keywords: Sneeuw;Winter Keywords: Sneeuw;Winter Keywords: Sneeuw;Winter Toen ging het dooien, OLYMPUS DIGITAL CAMERA begon het zonnetje weer te schijnen OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA en zagen we hoe de druifjes hun best deden zich weer op te richten. OLYMPUS DIGITAL CAMERA Hoe het nu met de druifjes gesteld is? Ik zou het niet weten. Bij de recente stormwaarschuwing heeft Marian ze op de grond gezet en dan kijk ik er natuurlijk overheen. Bovendien lijken bloemetjes en dergelijke mijn aandacht uitsluitend te trekken bij sneeuw of een stralend zonnetje.

No comments:

Post a Comment