Thursday, March 31, 2016

Plaatjes kieken of kijken(?)

Drie jaar geleden postte ik op de laatste dag van maart nog een fotootje van een besneeuwde achtertuin.
Dat gaan we nu dan maar niet doen want ik begon deze maand al met een plaatje van dat witte spul en sindsdien is er hier echt geen sneeuw meer gevallen. Zelf heb ik onlangs, mijn digitale kiekjes doorspittend, toch nog ettelijke honderden witbesneeuwde tafereeltjes op het computerscherm voorbij zien komen.
Zoals bijvoorbeeld deze: Westfrieseomringdijk Genomen met mijn eerste digitale toestel op de laatste dag van 2001.
En een half uurtje later diezelfde dag (wat die camera's en digitale bestanden tegenwoordig toch allemaal niet voor je bijhouden, hè) deze: Bootje bij Enkhuizen Even geen sneeuw te zien maar, verhip!; waar ken ik dat plaatje toch van?

Zie Dima's Blog voor de clou.

No comments:

Post a Comment