Thursday, May 6, 2010

Een link-helaas-P.S.je

Tot mijn spijt constateerde ik alras dat in het stukje van 11 april: Filosofie; wat is dat dan? (4) de links naar de hoofdstukken 1,2 en 4 uit het collegedictaat Historisch overzicht van de wijsbegeerte van Etienne Vermeersch naar inmiddels lege pagina's verwijzen. Dat is jammer, want het waren bijzonder heldere uiteenzettingen. Ik heb het website team van de Vermeersch-site nog wel verwittigd van mijn verrassing over de wellicht toch wat verbazende zet om iets op het web te zetten en het dan zomaar weer te verwijderen, maar daar mocht ik geen reactie op ontvangen. Aldus een paar loze links.
Het risico van verwijzen middels links; 'comes with the territory' zoals men pleegt te zeggen en zal nog wel vaker voorkomen.

Dick

No comments:

Post a Comment