Friday, August 19, 2011

Altijd strandweer?

Deze week las ik in de krant dat we dit jaar een uitzonderlijk natte en slechte zomer treffen.
Ik hoor ook redelijk wat geweeklaag hierover en veel blijken van medeleven met die arme kampeerders hier te lande.
Maar daar laat klaarblijkelijk toch niet iedereen zich door uit het veld slaan.
Onderweg naar en van mijn werk mag ik gewoonlijk het volgende tafereeltje aanschouwen:



De eigenaar van dit ludieke rood-witte mobiel lijkt vrij optimistisch te willen blijven onder verschillende weersomstandigheden en absoluut niet van zins zijn humeur te laten bederven door wat donkere wolkjes.
Het lijkt wat hem betreft wel altijd:



De afgelopen natte winderige weken miste ik dit mobiel een poosje op de vertrouwde stek.
Ik veronderstel dat ie toen toch ergens op of in de buurt van een strand gestaan moet hebben?

No comments:

Post a Comment