Monday, April 16, 2012

Hoe kom ik aan lingerie?

Onlangs berichtte ik zo eens wat over een aantal veranderingen zoals ik die tijdens mijn rustige leventje zag voltrekken. Veranderingen die gezien de plek waar mijn wiegie stond in het niet vallen bij wat de meeste bewoners van deze planeet in dat opzicht te verstouwen hebben.

Mijn lijstje valt overigens met nog vele onbenulligheden aan te vullen.
Wat te denken van een mailtje dat ik vandaag ontving met als afzender Lingeriewinkel (Schoolpagina.nl) en als onderwerp Luxe lingeriesetje ligt voor je klaar?



Dan is mijn eerste gedachte toch weer even: er is blijkbaar toch echt wel het een en ander veranderd sinds ik nog dagelijks tussen de schoolmuren vertoefde.
Ik kan me althans niet voorstellen dat de heer Los, destijds de dikke deur van de Christelijke Oosterwijk Mulo, zijn leerlingen ooit zoiets zou aanprijzen!



Maar ja, jenever can tell en Bob Dylan en Boudewijn de Groot kondigden destijds al andere tijden aan

No comments:

Post a Comment