Wednesday, January 23, 2013

Jarige Jobstijding met zilvere randje

hieperdepiep Proficiat, Marian en van harte, alweer een jaartje ouder! Hieperdepiep, het is nu eenmaal niet anders. En op deze dag wordt ik steevast en onvermijdelijk toch ook telkens maar weer eens aan mijn eigen leeftijd herinnerd. Maar er is in ieder geval minstens één nadrukkelijke troost voor ons:
Jarig zijn is gezond. Onderzoek heeft uitgewezen dat mensen langer leven naarmate ze vaker jarig zijn. Anoniem
Deze onweerlegbare en hoopvolle spreuk vond ik op een site waarop ik ook nog de volgende niet onaardige stelling tegenkwam:
De beste manier om de verjaardag van je vrouw te onthouden is om deze één keer te vergeten. E. Joseph Cossman
Maar zover is het gelukkig nog niet met ons of met mijn, toch onmiskenbare, vergeetachtigheid gesteld dat ik je verjaardag zou kunnen vergeten. verjaardag-cartoon-jarig-zijn

No comments:

Post a Comment