Wednesday, March 27, 2013

Tja ... nieuw spul ...

Kopen wij dan wat te gemakkelijk, te vaak en te veel en te snel nieuw spul en speeltjes, zeg maar spularia, terwijl het oude spul te vaak en in toenemende mate onverwerkbaar en niet zelden schadelijk afval oplevert? Dat blijkt dus inderdaad het geval volgens het verhaal achter al dat spul van ons.
Nu moet ik toch even bekennen dat ik, ondanks mijn verzuchting van enkele weken terug, dat vorige stukje over het verhaal achter .., toch zomaar weer even op een nieuwe laptop schreef. De harde schijf van de oude laptop zat namelijk wel erg vol met allerlei digitaal spul waaronder, sinds enkele dagen, het kwaadaardige virus Win32\small.CA en daar durfde ik, met mijn primitieve computerkennis, toch niet zomaar mee verder. oertijd_computer_virus Dus ... tja ... zo gaat dat dus.

No comments:

Post a Comment