Saturday, October 29, 2011

De C van CDA?

Ik roep al jaren dat de C van CDA voor Conservatief en duidelijk niet voor Christelijk staat. Het hele circus rond Mauro bevestigt dat, lijkt me zo, eens te meer en voor de zoveelste keer.



Nu verneem ik zojuist op het avondjournaal dat het CDA-congres naar aanleiding van deze zaak rond Mauro een motie heeft aangenomen waarin men zich voorneemt om dergelijke kwesties als CDA in de toekomst beter te zullen aanpakken en te willen afwikkelen.



Goede voornemens moet je natuurlijk, als het even kan, altijd serieus nemen maar hier begin ik toch ernstig aan mijn eeerdere inschattingen en observaties te twijfelen en denk ik: zou die C niet gewoon voor Comedy staan.



Zeker als je bedenkt dat Leers met Mauro gesproken heeft en hem daarbij heeft verteld dat hij de uitspraak over zijn uitzetting toch vooral niet 'persoonlijk' moet opvatten.

No comments:

Post a Comment