Wednesday, May 29, 2013

Ziek, zwak en …..?

De afgelopen winter zag ik weer veel mensen om me heen geveld worden door de griep. Sommigen wel drie keer door de drie verschillende virusjes die er rond bleken te waren. Ik dacht daar weer mooi door heen gerold te zijn en waande me, zonder een griepprik gehaald te hebben, de dans ontsprongen. Nu vrees ik in deze lente, als je het zo wilt noemen, alsnog door een of ander geniepig virusje te grazen genomen te worden. griepvaccin Na twee dagen met een zere keel en een voelbaar verminderde weerstand op het werk rondgelopen te hebben, sloeg de voorjaarsmoeheid en weet ik wat gisteravond in volle hevigheid toe. Ik ben blij dat ik vandaag niet hoef te werken want dat had ik nu toch even niet gered. DokterSmurf Blijft voor mij de vraag of de laatste griepprik me hier tegen beschermd zou hebben? Tegen mijn nog altijd pijnlijke schouder zou het vast niets uitgehaald hebben! Hoe vreemd toch: ik had vandaag een afspraak voor een bezoekje aan de huisarts willen maken maar dat stel ik maar even uit want ik ben ziek.

No comments:

Post a Comment