Thursday, June 30, 2011

Mister McGee himself

Vorig jaar schreef ik verschillende malen over het fenomeen Gentle Teaching.

Een benadering die naar verluidde bij ons op het werk omarmd en ingevoerd zou worden en waar wij dan allen in getraind zouden worden dan wel instructie in zouden krijgen. Daar is overigens het wachten nog steeds op.

Ik deed mijn zegje over Gentle Teaching en John McGee, de aanstichter van een en ander in twee porties. Namelijk enige tijd voor 4 november


toen ik hem een middagje mocht horen spreken en vlak daarna in reactie op zijn verhaal.

Nu tref ik op het wereldwijdewebje zomaar een youtube filmpje van die bewuste middag in Haarlem waarop John McGee zijn verhaal inleidt. Lijkt me vast wel interessant voor veel van mijn collega's en andere geïnteresseerden:


No comments:

Post a Comment