Friday, August 31, 2012

Poosje geleden

Niet zo lang geleden werd op het spraakmakende en immens populaire 'smoelenboek' de 'timeline' als opleukende noviteit geïntroduceerd. Kun je zien wat je een poosje geleden zoal deed en wanneer je met wie vrienden geworden bent.

Nog vrij kort geleden werd mij aangeraden eens met een CV op de proppen te komen. Kan ik laten zien wat ik een poosje geleden qua opleiding en werk heb gedaan.

Hoe zal ik dat nu toch eens aanpakken, zo'n tijdlijn of CV beginnen?
Laat ik maar eens beginnen met te laten zien hoe ik er een poosje geleden uitzag; iets meer dan zestig en bijna vijftig jaar geleden:



En nu dan?; ach hier en daar een rimpeltje erbij plus nog wat sporen van slijtage danwel vrije radicalen maar verder nog nagenoeg dezelfde, hoor.
Ben inmiddels overigens wel uit die kleren gegroeid.

No comments:

Post a Comment