Friday, December 7, 2012

Crisisbestendig ondergoed?

Nieuws komt, zoals ik onlangs al eens opmerkte, in velerlei soorten en gedaanten. Het nieuws dat je doorgaans in de trein gratis voorgeschoteld krijgt, vind ik bijvoorbeeld veelal van een heel apart soort. Gisteren, de eerste dag van dit winterseizoen dat de NS het dienstrooster wegens barre weersomstandigheden meende te moeten aanpassen, reisde ik toevallig naar Utrecht en las op de voorpagina van de Spits:
Geen crisis in je broekje
HMimages met een verwijzing naar pagina 13 alwaar bij een advertentiefoto van Hunkemöller de volgende kop prijkte:
Lingeriewinkels kennen geen crisis
Dat ging dus duidelijk niet over het onvolprezen gebreide wollen ondergoed van weleer zoals het jaargetij en actuele weer zou kunnen doen vermoeden. Integendeel, het begeleidende artikeltje leerde me dat lingerie elke vrouw gelukkig maakt en dat ook mannen steeds modegevoeliger worden als het om hun onderbroekje gaat. En dat ik me rond de Kerst heus niet opgelaten hoef te voelen wanneer ik me in een lingeriezaak zou vertonen. Nou ja, dat is in ieder geval weer een geruststellende wetenschap wanneer je je af mocht vragen hoe je aan je lingerie moet komen. wollenonderstelletje

No comments:

Post a Comment