Saturday, January 1, 2011

Terugblik en weer door

Vorig jaar rond deze tijd was de Wognumse wereld toch zo mooi wit.
Ruim 100 stukjes op deze blogs gezet in 2010.
Dat is vier maal zoveel als in de drie voorgaande jaren.
Een nieuwe bloguitvoering met afbeeldingen en teller erbij.

Ik weet nu ook dat dit blog zowaar af en toe gelezen of bekeken wordt.
Daarbij kan ik ook zien dat de links maar beperkt gebruikt worden en dat is toch jammer.
Het kost me nog altijd moeite me in een onderwerp te beperken en niet naar alle kanten uit te weiden en te waaien. (het zal dan ook, als het ooit zal lukken, ws. nog wel jaren duren voor ik mijn twitterdiploma haal)

Een thematische aanpak in afleveringen lijkt soms een aardige oplossing.
Alsof het er nog niet genoeg zijn wil ik wel een nieuwe categorie toevoegen; te weten: neuropraat.
In mijn leven dringt zich trouwens geheel ongevraagd maar wel in de lijn der verwachtingen zo langzamerhand ook een nieuw thema op nl. dat van ouder worden. Desondanks wil ik de categorie 'opa vertelt' nog maar een poosje uitstellen.

Wat zich behalve wat overpeinzingen over mijn werk en wat neuropraatjes in 2011 verder nog aan onderwerpen aan mag dienen staat nog te bezien; binnenkort in dit theater, zal ik maar zeggen.

2 comments:

  1. Ik vind jou wel redelijk herkenbaar op dit plaatje....

    ReplyDelete
  2. Toch wel, hè?
    Ik bedacht alleen naderhand dat ik misschien toch beter mijn zondagse klompen aan had kunnen trekken voor zo'n pontificaal statieportret.

    ReplyDelete